Lifestyle

Zdravý oběd pro teenagers

S více než polovina dětí, přičemž balíček s obědem do školy – to je neuvěřitelných pět miliard obědy ročně – nemluvě o mnoho kancelář a venkovní pracovníky, kteří se na ně spolehnout, to je jasné, co je zásadním přínosem lunchboxes dělat. To znamená, že vymýšlení inspirativních nápadů může být problém. Je to lákavé spadnout do pasti pomocí balené, ready-made možnosti. Ačkoli tito zdát jako jednoduchá odpověď, mají tendenci být s vysokým obsahem tuku, nasycených tuků, soli a cukru. Dospívání jsou, když děti začnou vyvíjet větší kontrolu nad tím, co jedí, což z nich dělá vedení na správných rozhodnutích o to těžší. Stojí za to připomínat váš teenager, že konzumace dobře nejen jim pomáhá nejlepším výkonům, ale je to klíč k vypadat a cítit fab. Naše on-trend recepty bude nejen jejich kamarádi závidět, ale jsou navrženy tak, aby životně důležité živiny, které potřebují v této fázi.   Do patří … Iron … japonském stylu Bento box Dívky, a to zejména, jsou vystaveni riziku, že s nízkým obsahem tohoto minerálu, takže zahrnují spoustu bohaté na železo možnostmi, jako je libové maso, tmavě zelené listové zeleniny, sušeného ovoce jako jsou meruňky, stejně jako cizrny, čočky a fazolí. Zinek… Rostoucí děti potřebují tento minerál, zejména pokud dospívající, takže patří dobré zdroje, jako jsou libové hovězí maso, vejce, para ořechy a mandle (s přihlédnutím pokyny vašeho dítěte školní asi ořechů), jakož i osivo dýně a sezamu.